Ayisigi23 Merhaba arkadaşlar. 27 haftalık hamileyim. Doktorum bebeğin aşağıya indiğini söyledi. Ancak kafası aşağıda değil. Aranızda bu durumu yaşayıp daha sonra düzelen oldu mu?
Gulgulhan Ayisigi23 Çok yormayın kendinizi. Benimde öyleydi. Şu an 37. Haftadayim. Hatta oldum olası bebek hep aşagıdaydı.
Selcanunal2004 Ayisigi23 ya bende bebeği aşağıda hissediyorum Acaba normal midir ? Vajinanın üzerine vuruyor sürekli Sürekli orada haraketler ediyor çok mu aşağıda 2 hafta sonra gidicem kontrlle
Ask-bebegim Ayisigi23 27..haftadan beri aşşada oğluşum 34 haftadayiz içiniz rahat olsun normal önemli olan doğum kanalında olmaması demişti doktorum
Ayisigi23 Gulgulhan Doktorum da dinlenmem gerektiğini söyledi. Bende dinlenirsem bi süre sonra düzelir mi diye merak ettim.
Ayisigi23 Selcanunal2004 Bende bu hafta vajina kısmında hareketlerini hissetmiştim. Gittiğimde doktorum aşağıya indiğini söyledi. Sadece dinlenmem gerektiğini erken doğum olma ihtimalinin olmadığını söyledi. Sizde şimdiden kendinizi korkutmayın bence. En azından doktora gidinceye kadar kendinizi yormayın dinlenin.
Selcanunal2004 Ayisigi23 anladım canımm Bende 2 hafta sonra gidicem kontrole bakalım Bende bi aşağıda bi yukarda hissediyorum anlamadım ki bizimki heryerde 🥰🥰
Ayisigi23 Selcanunal2004 Bende bazen aşağıda bazen yukarıda hissediyorum. Bebişlerimiz zamanında gelir inşallah ☺️
Ayisigi23 Melodimm Sadece bu hafta hareketlerini bazen aşağıda hissettim. Doktor kontrolüne gittiğimde de aşağıya inmiş dedi. Başka bir belirtim yoktu.