Halin canm ben varya kafayı yemekten ağlıyordum hatta 6. haftada kanamam gelmişti aha düştü ddim bı panik acile gittim bağıra çağıra kendime baktırdım müdahale etmiyorlardı işte ne bilim Allah’tan bişey olmadı sonra birdaha kanamam olmadı şükür ins olmazda sağ salim kucağımıza alırız yani demek istediğim bn şuan bazen haylada ay biseymi oldu diye doktora koşuyorum (32.)haftadayiz bu bir annelik iç güdüsü piskolojikmen insan korkuyor korkma gerçekten elimizde değil ama yicek lokması varsa kucağımıza verecekler bu sıpaları inş🤲💝🥰