Bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 6+4 olduk. Bende dayanamayıp 8. Gün yapmıştım test silik çıkmıştı 9.gün yine yaptım biraz daha koyuydu aynı gün gidip kan verdim 91 cıkmştı beta iki gün sonra yine verdim 218 cıkmıştı. Çok şükür miniğim benimle Rabbım isteyen herkese nasip etsin İNŞALLAH 🤲