denizalismom Bebisbg34 bildiğin tekme atıyor gibi ama çok hafif . Pıt pıt diye bişey çok güzel bir his 😍 bu sabah kontrolümüz vardı onun tekmesiyle uyandım çok mükemmel bişey 🥰🥰
Meriva Bebisbg34 benimde ilk. Genelde ilk hamileliklerde 22. Hafta da hissetmek bile normalmiş. Çikolata yiyip deneyin bence çok hareketleniyorlar ☺️ Cinsiyeti ne
Meriva Parsmommy Evet inş gösterirler tok karnına gitmek gerekiyormuş. Ama ilerisi için şeker yüklemesi yapıp yapmamakta kararsızım çevremde kimse önermiyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Parsmommy Meriva evet tıka basa yiyip gideriz😄 bende kararsızım aslında zararı yokmuş zaten günlük alınan şeker miktarını aşmıyormuş . Doktora sorucam illa şart derse yaptırırım yoksa düşünmüyorum ya