Öncelikle inşallah tutar ve hayırlı haberi en kısa zamanda alırsınız. Aynı yollardan bende geçmiş birisi olarak yazıyorum
Ben 2 kere aşılama yaptırdım ikiside tutmadı malesef allahın mucizesi öyle büyük ki normal yolla bir evlat nasip etti bize tedavi görüyorduk normalde. Ben aşılama olduğum zaman genelde kafamı dağıtmak için netflix den komedi dizi - film açar izlerdim. Ziyaretime de gelen giden oluyordu öylede vakit geçiriyordum annem teyzemler falan gidip geliyordu.. konuşanları izliyordum en çok kafam o şekilde dağılıyordu 🙈 tuvalet dışında pek kalkmıyordum eşim geldiğinde ufak ufak kalkıp geziniyordum evin içinde sadece ☺️