Rreka başlığı görür görmez geldim. Hamileliğimin 7. Haftasında aniden gelen bir ağrıyla hastaneye gittim.. o hastane bu hastane derken araya bayram girdi ve en son üroloji doktoru taş olduğunu söyledi. Hem böbrek hem bel ağrısı 1,5 ay boyunca günde 6 şar kez hastaneye gittik. Hamileyim diye paroldan başka hiç bir şey vermediler . 7 kilo verdim ağrı yüzünden. SENİN HAMİLELİĞİN İLERİDE OLDUĞU İÇİN VE KUM TAŞTAN DAHA RAHAT DÜŞEBİLECEĞİ İÇİN SADECE BOL SU İÇEBİLİRSİN VE DOKTORUN İZİN VERDİĞİ EGZERSİZLERİ YAPABİLİRSİN. Bana sadece anlık olarak kaynar su iyi geliyordu ama hamileliğin başında sıcak su düşük yapabileceği için zar zor yapıyordum. Allah yardımcın olsun mutlaka su iç ve yürüyüş yap.