Kızlar sat 3Ekim ovülasyona dün başladım . Adetim bittikten 4 5gün sonra yani. Öncesi nasıldır bilmiyorum . İki gündür bu şekilde kasıklarımda hafif ağrı mevcut . Sizce yumurtlamam yaklaşıyor mudur? Yoksa o yapmadığım 4 5günlük süre de yumurtlama gerçekleşmiş midir bu çatlama çizgisi midir? Üstelik bugün düne göre daha az koyulukta. Belki birini gün ışığında birini lamba ışığında çektiğim için öyle gözükmüş olabilir .
