Merhaba herkese. Kanama sebebiyle muayeneye gittim düşük dediler bir kaç gündür dinleniyorum sonra başka doktora gittim ikiz dedi dün başka gir doktora gittim ikiz değil dedi. Ne hissedeceğimi şaşırdım. Bir gün arayla bu kadar Farklı yorumlanabilir mi?
Birde 5+3 haftalık gözüküyor suan kese gözüktü bebek gözükmedi. İlk gebeliğim biraz endişeliyim doktor haftaya muhakkak duymamız lazım kalp atışını ve kendinizi görmemiz lazım dedi. Haftaya göremezsem diye çok korkuyorum. Ne zaman bebişinizi gördünüz ve kalp atışlarını duydunuz?