Kızlar doğum yapalı 11 gün oldu ama aşırı derece de duygusalım annem yanımda kalıyodu 2 gündür annem gititğinden beri ağlıyorum bebeğime baktıkça ağlayasım geliyo kendi ailemden birini görmek istiyorum yanımda. Kayınvalidem ve eşim yanımdalar ama annemi kardeşimi falan görmek istiyorum yanımda sizede de böyle mi durumlar ☹️😢😢