Sahrasema agda sonrası sudcrem kullanıyorum ben çok iyi geliyor rahatlatıyor. Önceden jilet kullanıyordum evlendiğimden beri agda yapıyorum o kadar rahat oluyor ki iyi ki agda yapmaya başlamışım geçen hafta agda yaptım 2 3 gün sonra rahatsızlandım hastaneye gittim çok şükür dedim temiz temiz insan daha rahat ediyor. 27 deyim 30 da yaptırım doktora gidicem randevularıma göre ayarlıyorum normalde. Hiç acı sızı olmuyor krem sürdüğüm için tahriş de olmuyor