Asel_27 kızlar 18+4 haftalık hamileyim.Bazen idrarımı fazla tutuyorum,bazen derken sabahları daha cok saat 7-8 gibi geliyo tutuyorum .Tuvaletimiz evin içinde degil evin bahçesinde üşendiğimden kalkıp gidemiyorum bebeğe bi zararı olurmu acaba 🥺
Sukihana İdrar yolu enfeksiyonu olabilir onun da bebeğe zararı var tabi. Tutmak sağlıklı değil aman diyim idrar yolu enfeksiyonu olma hemen geçmiyor benim 3. Antibiyotiğim hala geçmedi :(
alynozds Ben bir kere kullandım idrar yolu antibiyotiği bir hafta sonra kontrolüm var gram etki etmedi tekrar isticem sanırım ne kadar ilaç içersek içelim doğuma kadar devam edicek bu enfeksiyon sürekli sıkışmış gibi tuvalete gitmekten bıktım artık 🥹🥹🥹🥹
Sukihana alynozds Ne kullandınız ben bir hafta aksef sonra geçmeyince bir hafta diocid kullandım yine geçmeyince aksef verdi tekrar iki haftalık bir de monurol :( niye geçmiyor bilmiyorum doktor da doğum öncesi bitirmemiz lazım bunu dedi inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza ya :(
alynozds Sukihana ay ben şuan sadece bir paket toz şase içtim ismini hatırlamıyorum ama bir kutu Aksef bitirdim ama gram işe yaramadı ikinci gidişimde ne vericek merakla bekliyorum neden doğumdan önce bitirmemiz lazım diyorlar ki acaba onu anlamadım ne zararı olur ki acaba
Sukihana alynozds En kötü senaryo enfeksiyon bebeğe geçebilir o zaman da yoğun bakımda küvezde antibiyotik vermemiz gerebilir dedi. Allah korusun 😔
Asel_27 Sukihana ya gerçektenmi ben o kadar ciddiye almamıştım ya🥺Bundan sonra dikkat eticem,bende bakteri çıkmıştı Baktamet iğnesi var onu yazdı günde iki defa onu vurdurdum ilaç yazdı birde şaşe inşallah bi etkisini gprürüm ya çok korktum şu an
alynozds Sukihana bende gerçekten bu kadar ciddi olduğunu düşünmedim ya geçmedi ilaçlarla diye tedavi olmasam da olur kafasındaydım şimdi doktoru sıkıştırcam sanırım 😂
Sukihana alynozds Ben de senin gibi düşünüyordum ama artık o ihtimali duyduktan sonra uykularım kaçıyor. 😣 Allah korusun bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. 34 haftalık oldum inşallah bu sefer geçer antibiyotikle. Zaman da azaldıkça stres yapıyorum zaten .