Mnkse0 Benim dogumdan 4 saat once vurdu belime ondan once 2 gun kasik agrisi cektim. Ama hastaneye gitme bence evde daha rahat karsilarsin dogum sancisiysa. 5 dakikaya dusene kadar gitme bosuna orda da bekletecekler ayni sey oluyo evde beklemekle. Zaten dayanamayacak gibi oldugun zaman anlarsin o zaman gidersin siddetleniyor sancilar