2 kayıptan sonra (biri kimyasal) doktor bu testi istedi eşimden. Yaptırdık ve sonuç %25 Sınırda Normal Dna Hasarı çıktı. Sonucu bu şekilde çıkıp normal yolla sağlıklı gebelik elde eden var mı ? Ya da nasıl bir tedaviden sonra değerleriniz normale döndü ? Spermiyogram testi ve morfolojisi normal.