Sinemmm1 ben doktorumdan çok memnunum ama baştan takip etmediği gebeleri kabul etmiyor😔 Doğum için Çınarlı hastanesini değerlendirebilirsiniz dışarıdan bakınca kötü görünüyor ama temiz ve düzgün çalışan bir hastane.Ekibi iyi.Anestezi konusunda da iyiler.Ama hastane kadrosundaki doktorlar nasıl bilmiyorum, benim doktorum o hastane ile anlaşmalıydı ilk doğumum orda oldu şimdi de orda olacak