Dileklealya Ben başka şehirden erken doğum riskim için gelmiştim acilden girmiştim cok nazlanmislardi ama 26 haftalık doğum yaptim ben, bi şekilde giriş yapmayı becerdim nazla niyazla yatisim yapılmıştı, gecen hafta kontrole gittim randevum yoktu sıra alip girdim oyle de bakıyorlar ama hic kontrolümüz olmadığı icin doğuma alırlar mi bilmiyorum