Benimki de süpriz oldu iyikide olmuş Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun ☺️
Ben 2 kere aşılama yaptırmıştım tutmadı ekim ayında tüp bebek tedavisine başlıycaktım biraz ara vermek istemiştim doktorlar eşimden dolayı bebeğimizin normal yollarla olamayacağını söylemişti çünkü eşimin sperm değerlerin de düşüklük vardı. Bir kaç farklı doktora gözükse de sonuç hep aynıydı hep tüp bebek deneyelim diyorlardı. Mart ayında en son aşılama yaptırdım ve tutmayınca birkaç ay ara verelim ekim gibi başlarız dedik ve ben artık iyice umutsuzluğa kapılmıştım neyse sözün kısası iyice uzattım 🙈 14 Temmuz da hayatımın şokunu yaşadım reglim 15 gün gecikmişti ama zaten çokta düzenli olmadığından şüphelenmemiştim birde zaten korunmasakta hiç hamile kalamadığım için ihtimal bile vermemiştim ama o an hayatımın şokunu yaşadım sabah annemin ısrarı üzerine test alıp test yaptım ve yine o kadar umutsuzdum ki testi yapıp başka işlerle meşgul oldum kafamı çevirdiğimdeyse çift çizgiyi gördüm.
Dünyalar benim olmuştu o anki sevincimi mutluluğumu şaşkınlığımı hala unutamıyorum rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah çok güzel bir şeymiş anne olmak 😍 şimdi ise 19+2 olduk bile oğlumla ❤️