Gozdemomy benim de öyle normalde 31+5im bugün kontrolüm vardı 33+5 cıktı tam iki hafta önde 2227 gram olmuş. Bende sordum erken olur mu diye bilemiyorum kilosu böyle devam ederse olabilir de haftasını yakalayabilir de dedi bakalım merakla bekliyoruz 😁 şekerim falan da yok 🤷♀️