Tükenmişlik hissi, suçluluk hissi, telaşım, sanki hiçbirseye yetemiyorum ve gerçekten sabahın körü kalkmama rağmen zaman öyle hızlı ki yapmam gereken ne varsa zaman yetmiyor, çocuklu hayat zor derlerdi bence hayatta ki en zor şeylerden biri. Psikolojik olarak hiç iyi değilim, sürekli ağlıyorum.