Merveselim Bebeğinizi ilk kaçıncı haftada hıssettıniz kızlar.ben suan 15+6 haftalığim hala hissedemiyorum 🙁
Babymam Merveselim ben 18 haftamda hissetmeye başaldım 21+3 üm daha netleşti sende o haftalarda hissedebilirsin inşallah 20 haftadan sonra daha emin oluyorsun ama merak etme🤗
hande123 Merveselim daha var 18 19 gibi yavaş yavaş hareketleniyor ilk tekmesi çok heyecanlı en kısa zamanda yaşaman dileğiyle ben 19 dayım minik minik hissediyorum az kalmış seninde sabret 😊😊😊😊
KubraatMacit Merveselim ilk bebeğim Kızım da 17. Haftada hissetmeye başladım şimdi oğlum da 15. Haftada hissetmeye başladım ilk hamilelikte anlayamıyor insan fark edemiyor
Merveselim Babymam hmm daha varmis ya beklemek çok zor hissedemediğim için hep doktora gidip bakasım var 😁
Babymam Merveselim öyle oluyor birşeymi oldu acaba iyimi diye bende öyleydim şimdide bugün hissetmedim iyimi acaba diyorsun sürekli 😂 biz anne adayları hep panik halinde😬
Bekleyistebiranne Babymam EbruMirac evt yakınlarımda hep böyle söylüyor rabbim hakkimizda her zmn hayırlısını nasip etsin ♥️🌸
Nihanozturk 18+2 hala hissedemedim bazen biseyler oluyo ama bagırsak hareketimi gaz mı anlayamıyorum🤷🏻♀️
KubraatMacit Nihanozturk sanki içerden bir fıske yer gibi oluyor pıt diye gaz gibi değil haftaya tam belirginleşir
Merveselim Banada içerde çekilme gibi birşeyler oluyo bi gaza geliyorum sonra sana öyle gelmiştir diyorum çok değişik bi duygu 😉😉😉☺☺