bitanemiz24 Kader2509 16 haftalık oldum kanama alanı olduğundan hep evdeyim akşama doğru bel kasık ağrısı oluşuyor ha bide şişlik sizin nasıl geçiyor
Kader2509 bitanemiz24 Neden kanama oluşmuş bu aylarda kanama olmuyor genelde çok mu yordun acaba kendini canım
XxTubaxx Nikomm ben de yarın 15 haftama gireceğim. Kasığımda ara ara ağrı oluyor ve hapşırınca kramp giriyor normal mi