FeyB bence bu sene kız senesi değil erkek senesi çünkü kimi duyarsam hep erkek aralarında kızda var tabi ama geneli erkek bizde 10 haftalığız bende erkek hissediyorum inşallah hissettiğim gibidir kızım var bide oğlum olursa iki meyvenin tadınada bakmış oluruz Allah’ın izniyle 🥰 sizinde hayırlı olsun Rabbim sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 🥰