Yerleşme kanaması olabilir. Benimde 8.gün idrarda pozitif gördükten sonra geldi 12.güne kadar günde 1 kere leke şeklinde geldi peçeteye silerken sonrasında geçti dinlenin bol bol doktorunuza bilgi verin. Ben coraspin kullanıyordum kesti doktorum leke bitene kadar