Kızlar 36. Haftamdayım normalde ama gelişimi 2 hafta ileride ve buna rağmen doktorum son adet tarihimi ileri çekti ve 34. Haftandasın sen öyle kabul etcez dedi, içimden bi his nedense 4 kilo üstü bebek doğurttuk reklamı yapabilmek için böyle yapıyorşarmış gibi hissediyorum, doktorum özelde, başına böyle bişe gelen var mı, hani zaten gelişimi ileri gidiyo ve sezeryanlıyım her an doğum başlıycakmış gibi korkuyorum sezeryan yerim de ağrı yapıyor artık kendimi de bebeğimi de riske mi attırıyorum noluyo