Merhaba canım 🌸 benim bebeğimin kalbinde de ikili taramada görüldü kalpte parlaklık zamanla doktor anne karnında kapanacağını söyledi, kimisi doğumdan sonra da kapanıyormuş ben 27 . Haftamda gittim kontrole o sıra kapanmamışti ama doktor tek başına birşey anlam ifade etmediğini söyledi hemen hemen her bebekte oluyormuş merak etmeyin gönlünüzü ferah tutun 🥰 doğumdan sonra kardiyoloji doktoru da görmesi gerekiyor o kadar 🙏