Merhabalarrr👋 32 haftalık hamileyken göbeğimde başlayıp vücuduma yayılan kabarcık ve kaşıntılar oluştu kolestaz testlerim temizdi cildiye uyuz demişti ama bana göre mümkün değildi yaşadığım şehirde tektim eşim yoğun çalışıyordu son iki aydır dışarı çıkmamıştım. Uyuz kremleri losyonlar kullandım ama dahada yayıldı bir faydası olmadı. 37 haftalık doğum yaptım son ana kadar hala kaşınıyordum doğumdan sonra geçti tamamen. Bebeğim şu anda 5 aylık ve son bir aydır yine yeniden başladı. Hamilelikte olduğu kadar kötü değil kabarcıklar daha küçük küçük. Randevu aldım ama iki hafta var daha. Başına gelen var mı