Merhaba 14 haftalık hamileyim tüp bebekle oldu ara ara kanamam oluyor ( kanama derken sulu kiremit tonlarında) doktorum fitili bıraktıracaktı ama böylr olunca yatış ve fitile sabah 2 akşam 2 şekılde devam etmemi söyledi kesenın arkasında kanama alanı vardı bebek hareket ettikçe kanama aktifleşiyor dedi geçen kontrolde kanama alanı küçülmüş baya dedi ama dün gece fitili koyduktan sonra biraz geldi korkuyorum bişey olacak diye neden böyle oluyor acaba