Kızlar merhaba 2 kayıptan sonra 3. Gebeliğim çok şükür kese göründü 1 hafta sonra kalp atışı icin gideceğim bu sürede doktor bende. Bazı testler istedi tüm sonuçlarım normal çıkmış ama bu sayfadaki bazı değerler çok yüksek gösteriyor telaşla doktora attım sonuçları bir problem yok yazmış ama bu değerlerin böyle çıkması normal mi ?
