Dteliff Uygulamaya göre 6+0 hamileyim pazartesi ilk kontrol için gideceğim inşallah. Dün kocaman bir uçukla uyandım internette bebekte enfeksiyona sebep olabilir falan yazıyor ama yaşayan oldu mu acaba
Kukulikukuli12 Dteliff bende 20.hagtamdan sonra oldu 1 hafta sürüyor zaten uçuk. Benşm vücut direncim düşünce genelde cıkar. Bebeğe de bir zararı yok
rumeysaaa- Bende de uçuk çıktı lekesi kaldı dudağımın üstünde ama bende enfeksiyon vardı onunla alakalı mı bilemedim