alyamm_33 kuzum ben catlatma ingesini pek iyi bulmuyorum iki kere klomen catlatma ignesi oldum ikisindede kist oldu. İlkinde iki yumurtam oluştu 1 ay regli olamadim soltorucu ile regli oldum düşmediler sonra bidaki regliyi bekledim eger ki dusmesse doltorum ameliyat ile aliriz dedi çünkü biri 6 cm biri de 7 bucuk cm felandi tam sinirdaydi 8 cm den sonrasi ameliyat ile aliniyodu. Cok sukur ikinci reglimde kendilginden dustu cok cektim onun yüzünden