Esra-135 Kızlar Sincan Lokman Hekim Hastanesi’nde doğum yapan var mı ? Büyük ihtimal Sezeryan olacağım . Neler yapılıyor belden uyusmali sezeryan istiyorum . Doğuma eş alınıyor mu doğum paket durumlari nasıl ? Fiyatlar nasıl ??? 💓♥️❤️🤗🙏🤰💑🤗❤️♥️💓
tugcesakzci Esra-135 ben de orada doğum yapacağım doğum paketim olduğu için doğum ücretlerini bilmiyorum temmuz ayında 12 bin tlye aldım doğum paketini şuan 19 bin TL olması lazım atmadıysa eğer doğum ücretleri de bu fiyatlarda. Teyzem doğum yaptı hem hastaneden hem doktordan memnun kaldı. Spinal sezeryan oldu, çok rahat geçti çabuk toparlamıştı. Normal düşünüyorum ben nasip ederse Rabbim. Eşler istediği takdirde duruma göre alıyorlarmış sanırım ben de bu gittiğimde öğreneceğim
Esra-135 tugcesakzci Çok teşekkür ederim canım iletisim halinde olalım o zaman peki hangi kadın doğum doktoruna gidiyorsun ? Memnun musun ?
Esra-135 tugcesakzci Canım ben ona gitmiştim ama hiç memnun kalmamastim . Peki onerebilecegin başka bir doktor var mı ?
tugcesakzci Esra-135 onun dışında da melike hoca var. Diğerlerine gitmek istemedim. Doçent vardı yüksel hoca ayrılacak dediler o yüzden ondan almadım. İsterseniz Bi sorun ayrılmadıysa o daha iyi tabii ki
tugcesakzci Esra-135 14 olması lazım temmuz ayında almıştık indirimle vs 12 bin tlye aldık herşey dahil ama 19 bin olmuştu temmuzdan sonra ekstra zam yapmış olabilirler
Aysenaz tugcesakzci ben bugün aradım 22.500 dedi doğum paketine siz temmuzda aldım paketi diyorsunuz ozmaandan bu zamana 10 bin mi zam gelmiş 😔 nasil indirim yaptılar size
tugcesakzci Aysenaz arkadaşım Lokman hekimde çalışıyor benim o yüzden indirimli aldım paketi yardımcı oldular
habibebas Peki her şey dahil derken Sincan lokman hekim için içeriğinde neler var bilgi verebilir misiniz?
Nslhngncn habibebas 10 muayene, ayrıntılı ultrason, testler, sezaryen de 2 gün normal doğumda 1 gün yatış, doğumdan sonra odada fotograf çekimi, birer kez olmak üzere diyetisyen ve başka bir bölüme muayene hakkı vardı sanki diye hatırlıyorum ben.