Benim oğlanın da gelmeye niyeti yok 38+3 üm sezeryan için perşembe gününe tarih verdi doktorum ama normal doğumu denemek de istiyorum çünkü belki çok rahat bir normal doğum yapacağım ama korkularım yüzünden sezeryan istedim istiyorum ki perşembe gününden önce keşke doğumum başlasa