Sukrancinar-42 n1saa toz tarçınla olmaz sanırım çubuk tarçın demişlerdi bize. Ben 36 4 de doğum yapmıştım, ama haftası on gün ileride olduğu için sıkıntı yaşamadık çok şükür 🥲
n1saa Sukrancinar-42 anladım teşekkür edrrimm yarın deniycm bnde 40 haftalığız hala gelen giden yok dnksks