ravzae Ayrıntılı ultrason devlette ne kadar ödediniz birde kaçıncı haftada gittiniz acaba bilgi verir misiniz?🍀
kubrakbc ravzae hasekide yaptırdım gayet ilgiliydi doktor biraz erken gittiğim için bir ay sonra tekrar gel dedi karşımda büyük ekran vardı siyahbeyaz oluyor
mervemurat16 ravzae devlet bedava ama her devlet güzel ilgilenmiyor güzel ilgilenen varmı oda meçhul 19-23 arası gidiliyor ben 21+4 de gitmiştim herşeyi net belliydi devlet ilgilenmedi hiç özele gittim
ravzae Edaaa123 yok özel muayene olarak sıra almak gerekiyormuş, özelden fiyat sordum 3000₺ dediler sadece görüntüleme alttan muayene falan yok 1400₺ dediler devletten fiyat almadım henüz giden varmı diye sordum
Dolunya Geçen gittim parasız girdim devletten ama pek umursamıyorlar bebeği hiç görmedim resim ver dedim resim çekmiyor dedi