Canım benim sadece başa çıkmayı öğrenmen lazım. Leblebi kraker falan hikaye. Bana hiç faydası olmamıştı 17. Haftaya girdiğimde bulantilarim kesildi. Ama o haftaya gelene kadar mahvoldum yataktan kalkar kalmaz klozet başındaydim ta ki yatana kadar. Doktorum bulanti ilaci verdi ama bana mısın demedi bende boş yere ilac icmeyim dedim bıraktım. Bana iyi gelen tek şey ayva olmuştu 1 saat falan rahatlatıyordu. Ayvayı deneyebilirsin :)