Tgbysf-34 Kızlar 39 haftalık olduk bugün ağrı sancı gelen giden yok henüz çam sakura da takipliyiz nasıl yapıyorlar 40a girince mi suni sancı veriyorlar bilgisi olan paylaşabilir mi
Mavisim3457 Tgbysf-34 Benim mesela bu cuma 39 oluyorum su fazlalığım var diye olduğunu düşünüyorum seni doğuma alıcaz dedi. NST da az sancı çıktı. Sizin nst durumu ne vaziyette
Ilknurx Bende o hastanede doğum yapmayı düsünüyorum bu 2.bebeğim ilki özeldeydi bu hastaneyide araştryorum memnun olanda var olmayanda bilmiyorum
Tgbysf-34 Mavisim3457 38+2 de en son muayene oldum yani geçen hafta suyu gayet iyiydi nst de sancı hiç çıkmadı
Mavisim3457 Tgbysf-34 40 yada 41 e kadar beklediklerini okumuştum buradan. Sancı falan yoksa problem yoksa bekletirler o zaman sizi. Allahım sağlıklı bir şekilde kucağına almayıda nasip etsin inşallah ☺️