karpuzz Orada Ebru hanım var çok güler yüzlü, ilgili birisi. Ben gebeliğim onda öğrenmiştim. Sonrasında hastaneden memnun kalmayan doğum yapan tanıdıklarım olduğu için oraya gitmekten vazgeçtim. Ama oraya gidiyor olsam ebru hanıma veya Azeri bir doktor var çok memnunlar ona girmek isterdim adı khalaya tarzında bir şey olması lazım