bikucukbalik Kızlar 4 gün önce doktor kontrolüm vardı nst ye bağlandım çok sık olmayan sancım çıktı 39. Haftamdaydım. Aynı gün çatı muayenesi de oldum hem doktorum hem ebem kontrol etti 2 cm açıklık olduğunu,rahimde yumuşama olduğunu ve bebeğin kanalda olduğunu söylediler. Hatta şakayla karışık ebem doktoruma “geliyor hocam” dedi güldü. Doktorum “herşey normal doğum için elverişli şuan hiçbir sıkıntı yok şimdi eve git şuan müdahale etmeyelim biraz açılman ilerlesin salı günü tekrar gel eğer açılman ilerlediyse müdahale ederiz. Sabah erkenden gel” dedi. Yarın gideceğim ama kafama takılan müdahale etmekten kastı nedir? Suni sancı istemiyorum suni sancı mı vermeyi düşünüyor acaba? Benim sancım var zaten şuanda da ara ara hissediyorum sizce ne demek istedi?
Usakli64 Bebegi dogurturuz demek istemistir. Suyun gelmediyse acilman varsa suyunu patlatip suni sanci verirler ve kisa surede dogurursun insallah.
Usakli64 bikucukbalik bebek kanala girdigi icin mecburen patlatilir hem sanciyi ve acilmayi arttirir hem dogumu hizlandirir. Tecrubeli arkadaslar daha ayrintili bilgi verir size ben gorumcemin dogumuna sahit oldum.ebeler aliskin su patlatmaya
Umutdeniz bikucukbalik yok benm ilk doğumum o şekilde oldu 40 haftayı geçiyrdu suyum bitmişti gün verdi gittm hiç sancım açılmam yoktu suni sancı verdi 7 saat sonra doğum yaptm herkeznki uzun sürecek deil kiminn ki 2 saat snra geliyo suyumuda onlar paylattı
E23ww Suni sanci zor oluyo ama senin acilman varmis zaten sancindan varmis dogumun hizli ilerler benim hic acilmam yokken sabah 9da suni aldum aksam 6da dogum yaptim ama sanciyi son 2 saatte cok sideetli hissettim korkma Allahin izniyle kucagina alacagin ani dusun🤗
Merismeryem E23ww acilma yokken nasil doguma aldilar acaba bende bugun muayne oldm.39 haftalgm.acilma yok ama.nst sancilarm cikti hic acilma yokken sanci cikmasi beni korkuttu da
E23ww Merismeryem benim suyum azalmisti sezeryan onerdi doktorum.bende normal dogum istedigim icin yatisim yapildi ilk gun altan rahim yumsaticisi veriler ise yaramadi ertesgi gun suni sanci veriler 8 cm aciklikla doguma girdim
Merismeryem E23ww anladm bende acilma yokmus ya ben acilana kadar neler cekicem.beni neler bekliyor sanci var o yok keske acilma.olsa sanci olmasa
Merismeryem E23ww bugun oldum.cati muaynesi ve cok cnm.yandi yani ne kadar elini soktu bilmyrm da bu su kesesi rahimde o kadar yaknmi ki elleryle patlatabiliyorlar veya benm.cnm bunnla yandysa patlatacaklarnda napcam.ben 😢😢😢 kabuslarm oldu valla ya
E23ww Merismeryem korkma sakin ol ben dogurduysam herkes dogurur😂 suniyle dogurdum bide bebişini alicagin ani dusun😍