Ebruebos Kızlar kürtaj olalı 2 ay oldu 2. Reglim başladı bugün ama şiddetli oluyor hiç böyle sancım olmazdı. Rahmim ağrıyor resmen kramp şeklinde sancı gelip gidiyor. Kanamamda az. Sizlerde yaşadınız mı aynı durumu
Esra-135 Ebruebos Yaşadım canım ben kürtajdan sonraki 54. Günde oldum ve ilk reglim olduğu için çok ağrılı ve sancılı gecti . Hamileyken regl olmadığımız için birikmisi bu şekilde atıyor diye düşündüm ben . Geçer canım .
Ebruebos Esra-135 nefesim kesildi canım benim çok sancılı geçer normalde zaten ama bu farklı rahmim parçalanıyor sanki öyle bir kramplar giriyor ki. Bi de kanamam da çok az
Esra-135 Ebruebos Aynısı yaşadım canım seni çok iyi anlıyorum başta az az geliyor sonra normal kanamaya dönüyor kendini üzme canım .
Esra-135 Ebruebos Canım İNŞALLAH VARDİR . Bat 25 Ekim . Bekliyorum az önce bende bir post açtım sağ Kasık ağrım var batıyor ara ara dün akşamdan itibaren ara ara oluyor . 💓♥️❤️🤗💑🤰🙏🤗❤️♥️💓