Progestan kullanıyorum zaten 5 haftamdan beri şuan ağrım azaldı baya hafifledi kahverengi akıntı birdaha gelmedi hiç çok şükür acaba bebek yerleştiği için mi bu ağrılar oluyor anlayamadım 4 yaşında kızım var kızımda hiç böyle ağrılar çekmediğim için biraz tedirgin oldum açıkçası