Şu soruyu bende sordum memnun olduklarını söyleyenler genelde, “memnun olmayanlar neden memnun değil anlamadım” falan dediler.. Ben Bilkentte doğurmak istiyordum özellikle tek kişilik oda durumundan dolayı, eşimin de benimle kalmasını istediğim için ancak geçen hafta kayıt açılsın vs maksatlı gittim bilkentten hiç memnun kalmadım, bir kere kendimi tavşan gibi hissettim doktor hariç tepende 10 kişi hepsi asistan yüksek ihtimal, eşi bırak doktorun kapısında beklemeyi kadın doğum kısmının içine bile almıyor nasıl refakatçi olacaksa bu adam onu da anlamadım. Birde patavatsız bir şekilde bu aylarda ani ölümler çok oluyor bebeğin hareketlerine dikkat et demez mi yemin ediyorum 1 haftadır kafamdan çıkmıyor diken üstündeyim..Oysa ki takıntılı biri de değilimdir.Nst ye girdim bilkentte yatağın üzerine serilen örtüye kadar ben serdim düşünün. Etlik hakkında bende kötü yazılar okudum ancak kontrollerimi hep orda yaptırıyordum ve doktordan davranışlarından oldukça memnunum ve orda doğurup devam edicem kesinlikle.Sırf kötü yazılardan dolayı ben önyargılıydım ancak bilkenti de gözümle gördüm kalsın mümkünse.. Memnun olmayanlar büyük ihtimal özel tutum bekliyor diye düşünüyorum,ben geldiğimde bana insan gibi bilgi versin doğru düzgün kontrol etsin yeterli diyorsanız etlik şehir hastanesi bunu yapıyor..