Kızlar merhabalar bugün çatı muayenesi oldum. Doktorum üst kemiğin basık olduğunu ama bunu ağrılarla birlikte değerlendirmek gerektiğini söyledi. Eğer yine aynı olursa sezeryana donebilir doğum dedi. Aranızda üst kemik basık diyip normal doğum yapan oldu mu . Şuan normal doğumu bekliyoruz