Merhabalar 14 haftalığız 5.haftadan beri durmayan kusmam bulantım var en ağır bulantı ilaçlarını kullanıp devam ediyorum. İlk gebeliğim sakin geçmişti 13.haftada hiç birşey kalmamıştı bunda daha ağır geçiyıt herkes bigün bir kalkmışsın bıçak gibi kesilecek diyor bu durumu tecrübe eden var mı acaba bazısı doğuma kadar sürüyor biliyorum ama ilki o kadar sürmediği için muhtemelen bu da belli bir zaman sonra azalacaktır hetalde