Bende Temmuz ayında kimyasal gebelik geçirdim ve değerlerimin yükseldiğini gördükten hemen sonra kanamam başladı zaten öyle anladık kimyasal olduğunu. Çok çok sancılı geçti hep yattım 2 gün, ağrımda oldu baya ilaç kullanmadım yinede sıcak tuttum kendimi hep. 2 gün daha kanamam oldu ve kesildi. Geçmiş olsun 🙏🏻