Güzel anneler
Daha 3 ayımız var doğuma ama beni şimdiden düşünceler sardı.
Bebeğim doğduğunda ne yapacağım?
Onun dilinden nasıl anlayacağım?
Hangi durumda nasıl davranacağım?
Bunlar vb konularda çok tedirgin olmaya başladım
Kitap olur, video olur, önerebileceğiniz şeyler var mı acaba?