Handan04 idrarda protein + cikti ama iki aydır geçmeyen enfeksiyonum var. Tansiyon normal, ödem yok. Dahiliye doktorundan şuan ciktim ve enfeksiyona bağlı artmış olabilir dedi. Eğer ödem ve tansiyon problemin yoksa sorun olmaz. Tek başına yani enfeksiyon olmadan protein olduğunda sıkıntı olduğunu söyledi. Cuma tekrar idrar tahlili vericem