naneliseker_ Normal mi kızlar. Kıpır kıpır olan bebek bazı gün sakin oluyor… Anlam veremedim 😀 Günden bahsediyorum, saat değil ama :) 25+2 🤩
miniskesi naneliseker_ 29+6 kesinlikle öyle. normalde çok hareketli kızım ama böyle bazen keyfi mi olmuyor nedir çok sakin oluyor, hareketlerinin şiddeti azalıyor. ertesi gün yine normale dönüyor. hiç anlam veremiyorum 😅
Mervveeeee naneliseker_ normal ama sen ara ara hareketlerine bak kahve iç dinlen bakalım hareket edecek mi
naneliseker_ Mervveeeee ediyor ama kipir kıpır olmasını beklerdim , keyfimize göre etmiyor demekki 🤣🤣
Mervveeeee naneliseker_ ediyorsa tamam canım maşallah kıpır kıpır da olur annesi inşallah o günde gelir
Dilansmr21 naneliseker_ normal ama haftan ilerledikçe daha çok hareketlenecek bizim kız bir saniye olsun yalnız bırakmıyor beni sağolsun sürekli hatırlatıyor kendini 💘😇
miniskesi naneliseker_ evet evet 20. haftadan sonra yaşadım bunu ara ara. bir de dikkat ediyorum hep kendi yorulduğum günlerde hafifliyor hareketleri sanırım bebek de yoruluyor 😄
Minigiim-vebenn52 Biz çok yorulursak bebeğin hareketi azalırmış böyle durumlarda bebeği hareketlendir dedi bana doktor bende senle aynı haftayım 2 saat kontrolü yap 2 saatte bir hareket etmesi lazım etmiyorsa hareketlendir dedi
Minigiim-vebenn52 naneliseker_ doktora hareketlerini daha iyi hissediyorum dedim sadece 😂 oda bana bunları sıraladı beni de korkuttu 😂 ben de dedim bir gün hissedip bir gün hissetmemek normalmiş dedim doktora oda bana 2 saatte bir hareket etsin dedi bilmiyorum ki doktorlar da bi tuhaf ya 😂
naneliseker_ Minigiim-vebenn52 senin dediğin 32 den sonra hareket sayımı olur her doktor da öyle der. Demekki sana denk gelmiş. Ee 2 saate bir oturmayan çalışan kadınlar napsın. 😃 sacma evet.