ozlemyildizblgn Yeniyim daha saçlarımı kestirmek istiyordum boyamak falan ama eskilerin dediği bir laf ömrü kısalır… Var mı böyle bir şey
meliketyfn ozlemyildizblgn valla ben boyadım daha bir hafta olmadı 😁😁😁 önceden makyaj bile yapma çocukta leke olur diye derlerdi ama herkes yapıyor bişey de olmuyor aksine çocuk çok güzel çıkıyor görüyoruz sosyal medya da. 🤷🏻♀️ Kestirmedim ama boyattım
Nuraslanklc ozlemyildizblgn kestirebilirsin boya içinde doktor diplere değmesin demişti sadece onun dışında sorun yok
Mujmuj-1 Kesim hurafe arkadaşlar ama boya kimyasal olduğuniçin saç kök hücresinden emilime olayıları var o yüzden boya sıkıntılı riske girmeyin
gozdeeylul kestirmekte bir sakınca yok ama boya asla yaptırma kimyasal o resmen değer mi riske atmaya ayşe de bi şey olmadı fatma da olmadı sende olur bilemezsin
Miraykader ozlemyildizblgn sadece diyorlar diplere çok gelmesin boya kimyasaldırya bisırun çıkmasın diye yoksa bi sakınca yok