Kızlar 2. Sezeryanimi olucam kızımda sancı çektim 4 saat sonra acil sezerayan aldılar sonda faln takmışlardi mecbur simdide sezerya olucam yine sonta takacaklar mi ve depent almam gerekiyor mu hasta bezim var ilk dogumumda kalan o işimi görür mü ilk dogumumda 1 tane kullanmistim sadece direk ped kullanmistim boşuna almasam depetti