Yaren_0 Dün sancı dan dolayi acile gitmiştim muayenede bebegin govdesinde gelişim geriliği olduğu söylendi bu durumu yaşayan kötü sonuclanan var mi erken doguma fln yol acar mi bu
Yenibirannee Yaren_0 o haftalarda benimde 1 hafta geriden geliyordu sonradan yakaladik haftasini 12 gun oldu dogum yapali cok şükür sağlıklı sekilde dogdu. 2 haftaya kadar normal yani gelisim geriligi yada ileriden gelmesi
Yaren_0 Yenibirannee iyi çok şükür korktm cunku az bi sancimda çıktı serum fln taktilar pazartesi yine cagirdilar dedim eyvah dogum fln olmaz inşallah