Merhaba kizlar. Her ay kan idrar testi yapiliyor ve her ay idrarda lökosit fazla cikiyordu. Bizim testler farkli yani tüm lökositler var oyle cikiyordu en son olcum oyle. Ama akintim falan hicbirseym yoktu. İdrarda lökosit cikiyordu ama ayrica bakteri mantar cikmiyordu. Aylar boyle gecti ve dün test cevaplarimi aldim. Bu ay lökositim 4-6 ya dusmus. İdrarim seffaflasmis. Onceleri bulanikti. Doktorum gecen ay testen sonra bana fitil ve ilac kullandirdi ondan sonra akintilarim basladi. Bazi gunler beyaz bazi gunler yesil. Hala devam ediyor. Ama testimde bu sefer lökositlerm falan inmis 😄 nasil bisey acaba hicbisey anlamadim. Doktor randevum pazartesine kaldi ve meraklar icindeyim şu an 😄